Hej alla !

Här i bloggen kommer ni få ta del av mina funderingar och händelser från mitt liv.

Allt från mina äventyr,drömmar och tankar samt annat som skönhets prylar,husdjur och resor. Även lite annat som gör livet roligt!

torsdag 16 februari 2012

Litet bildregn från Galapagos...

stranden på Isabela

 Iguana

sunset Isabela,Galapagos

Giant land turtoise, Galapagos

Jag & giganten..

röda krabbater..

green turtle

hammerheads

hammerheads

nasca boobie with baby

blue footed boobies


hammeeeeerheads...ett helt stim!

titta..utan händer!


galapagos shark

Isla Darwin

Galapagos hajen..

jag & gänget:)

Darwin arch

jag & hajen


fiskarna byte middag mot öl..

fick sån lust att klappa...


yellow puffa fish..

underjorden,Galapagos

Conserve what´s ours

2 kommentarer:

  1. Alltså.. Hammarhajarna. Jag DÖÖÖÖR av avund.. Var det kallt i vattnet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) De är verkligen super fascinerande! Det var typ 24-26 c vid ytan lite kallare längre ner, men det kom iskalla strömmar emellanåt. Är själv en frusen en men det var inte så illa.

      Radera