Hej alla !

Här i bloggen kommer ni få ta del av mina funderingar och händelser från mitt liv.

Allt från mina äventyr,drömmar och tankar samt annat som skönhets prylar,husdjur och resor. Även lite annat som gör livet roligt!

fredag 14 februari 2014

Livet händer & går vidare..

På 3 månader har en del hänt.. Såklart, konstigt vore annars, ju.
Det bästa sedan sist är nog resan vi gjorde i november. Miami var destinationen & det var så perfekt!
I 3 veckor glassade vi runt på Ocean drive, miamibeach, åkte på kryssning och fick bli barn igen på Universalstudios! Jag ÄLSKAR USA!!
Maken hade långledigt & vi njöt alla av att få vara tillsammans varje dag.
Och att jag äntligen tagit mitt körkort!

Sämsta.. Inget direkt.. Såklart är inte alla dagar perfekta och visst jag hade önskat andra resultat i olika fall men det är som det är.
Vi i vår lilla familj lever på, barnet växer så det knakar. 6 tänder har han & han använder dem flitigt. Han klappar händerna & diggar till musik. Vi har världens finaste unge!

Jag har bestämt att 2014 ska bli ett bra år.. Ett friskt & aktivt år. Känner lust till träningen & hoppas på energi till att ta tag i löpningen snart...snart..imorgon eller nästa vecka eller kanske när det blir lite varmare...
Jag lyckades få in maken i lchf / paleo träsket och det gick fint. Tills det inte gjorde det längre..

Men på MÅNDAG börjar jag med mitt "nya" liv...hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar