Hej alla !

Här i bloggen kommer ni få ta del av mina funderingar och händelser från mitt liv.

Allt från mina äventyr,drömmar och tankar samt annat som skönhets prylar,husdjur och resor. Även lite annat som gör livet roligt!

fredag 12 augusti 2011

Mitt Syd Afrika del: 1 Capetown

Underbara, vackra CapeTown, hit vill jag   flytta!!!!!!

Den fantastiska arenan.. som idag bara står tom..
 Vi tog en lång promenad från Seapoint till Waterfront. Mycket vacker hamn.. Och här är lite av det vi såg och gjorde..

 Vi var på 2 oceans aquarium. Fint & sevärt. En lungn oas mitt i smeten.
 
fönsterputsare..

Vi åt super god Sushi på"sevruga". Gott, till ok pris.

tyvärr enda stället vi såg haj på under hela resan..

fin sköldpadda..
fin hamn, ful lego? cocacola reklam..
Mummms..

Vi njöt hela dagen!! Jag tror mitt "mission" i livet är att vara på resande fot. Äta god mat & vara kär i min blivande make...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar