Hej alla !

Här i bloggen kommer ni få ta del av mina funderingar och händelser från mitt liv.

Allt från mina äventyr,drömmar och tankar samt annat som skönhets prylar,husdjur och resor. Även lite annat som gör livet roligt!

torsdag 11 augusti 2011

Mitt Syd Afrika del:2Mozambique

On the road to Mozambique



on the road,tidigt på morgonen

ett typiskt stopp


varken kände eller såg speciellt fräsch ut

vårt moz gang


Lägg till bildtext
snart..snart..
nu är vi nästan framme..
Framme i Ponta dOro efter en 9 timmars biltur... Kramp..


lustiga fågelbon



det här längtar jag tillbaka till


en hunkig viking  i Ponta d oro

Me, goes baywatch..




      Dag 2.. 
getting redy
om man glömmer sina fenor får man springa..
Lägg till bildtext
gasig?
plötsligt händer det..

den var bara där mitt framför oss, ett fint avslut på ett bra dyk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar